Tiedote yhdistyksen ajankohtaisista asioista 12/2017

1.12.2017

Arvoisa Suomen Turner-yhdistyksen jäsen!

Olemme kuluneen vuoden aikana hakeneet ja saaneet Invalidiliitolta hankeavustuksia. Nämä avustukset käytettiin nettisivujen uudistamiseen sekä esiteprojektiin. Avustuksen saaminen edellyttää raporttia ja palautteen kysymistä valmiista lopputuloksesta, joten nyt on teidän mielipiteidenne vuoro.

Tässä sinulle, arvoisa jäsenemme, linkki palautekyselyyn, jonka kautta pääset vastaamaan muutamaan projekteja koskevaan kysymykseen. Muistathan, että vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Vastauksesi on tärkeä, jotta avustuksia voitaisiin jatkossakin hakea ja saada. Suuret kiitokset juuri sinulle!

Hallitus suunnittelee jo tulevaa vuotta. Muistathan, että vuosikokoustapahtuma järjestetään urheiluopisto Varalassa Tampereella 16.-18.3.2018. Luvassa on kokousasioiden lisäksi esimerkiksi voimaannuttavaa vahvuutta vertaistuesta sosiaalipsykologin johdattelemana sekä jokaiselle sopivaa liikuntaa ammattilaisvetäjien ohjaamana. Lisää tietoa ja ohjeita ilmoittautumiseen tulet saamaan heti alkuvuodesta 2018. Toivottavasti tapaamme mahdollisimman monen kanssa Tampereella! Lämpimästi tervetuloa!

Kiitämme teitä jokaista vuodesta 2017, toivotamme juhlallista itsenäisyyspäivää, lämmintä joulutunnelmaa sekä kaikkea parasta alkavaan uuteen vuoteen 2018!