Suomen Turner- yhdistyksen vuosikokous Tampereella 16.-18.3.2018

19.2.2018

Taas on se aika vuodesta, kun on aika kokoustaa!

Lämpimästi tervetuloa Suomen Turner-yhdistyksen vuosikokoukseen 16-18.3.2018 Varalan urheiluopistoon Tampereelle!

Luvassa on paljon mukavaa yhteistä tekemistä, sillä teemana on tällä kertaa yhdistys sekä yhteishenki. Yhteisöpedagogi Milla Ilonen tulee pitämään työpajan, jonka aiheena on toiveet yhdistyksen suhteen sekä tiimihenki. Kouluikäiset pääsevät psykologi Riikka Lammisen vetämään vertaistukipajaan, jossa pohditaan muun muassa ystävyyttä, koulunkäyntiä sekä sitä kenelle Turnerista kannattaa kertoa.

Luvassa on myös mukavaa liikuntaa, lautapelien pelailua ja saunomista. Jos omistat jonkin kivan ja hauskan lautapelin, niin sen saa mielellään tuoda mukana. Yhdistys kustantaa liikuntatuokion, saunatilan, lastenhoidon sekä lastenhoitotilan.

Lisätietoja ja viime hetken ilmoittautumiset sihteeri Petra Pippingsköld, turnersihteeri(at)gmail.com.

Nähdään Tampereella!