Tervetuloa vuosikokoustapahtumaan Ouluun hotelli Lasarettiin 27-29.3.2020!

1.2.2020

Perinteinen vuosikokoustapahtumamme lähestyy jälleen!

Missä? Milloin?

Pe 27.3.-Su 29.3.2020.

Tapahtumapaikkana on Hotelli Lasaretti Oulussa. Rautatieasemalta sekä linja-autoasemalta matkaa hotellille on noin kilometri. Tapahtumaan on järjestetty lastenhoito. Lastenhoidon tarve kartoitetaan ilmoittautumislomakkeessa.

Mitä?

Teemana on tällä kertaa yksinäisyys. Puhujaksi olemme lauantaille saaneet yksinäisyystutkija Niina Junttilan. Lisäksi jatkamme aiheen käsittelyä vielä työpajan muodossa sunnuntaina. Luvassa on tuttuun tapaan myös yhdessäoloa ja vertaistukea. Tapahtuman ohjelma erillisenä liitteenä.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset 16.2.2019 mennessä. Jäsenet ovat saaneet linkin ilmoittautumiseen myös sähköpostilla.

Omavastuut sisältävät mahdollisen majoituksen, ruokailut ja ohjelman. Yhdistys kustantaa tilavuokrat, lastenhoidon ja puhujan sekä pienen osuuden ilmoittautuneiden jäsenten majoitus-ja ruokailukuluista. Majoitus on 2 hengen huoneissa, lisävuode on mahdollinen.

Tarvittaessa voit olla yhteydessä sihteeriin ilmoittautumiseen tai järjestelyihin liittyvissä kysymyksissä joko sähköpostitse turnersihteeri@gmail.com tai puhelimitse 045-6501136.

Aikuiset:

Pe-su 2 hh           170 €

La-su 2 hh           110 €

La + su ei yövy      60 €

La                         50 €

Su                        20 €

Lapset 4-12 v:

Pe-su 2 hh            85 €

La-su 2 hh            55 €

La + su ei yövy     30 €

La                        25 €

Su                       10 €

Omavastuut maksetaan yhdistyksen tilille 8.3.2020 mennessä:

Suomen Turner-yhdistys ry

Nordea FI91 2185 1800 0326 34, viite 1151.

Vuosikokouksessa yhdistykselle valitaan jälleen uusi hallitus. Etsimme uutta virtaa hallitukseen. Varmaan mietit, että hui kamala, paljon työtä ja painetta. Mutta äläs huoli. Meidän hallitus koostuu monesta erilaisesta tyypistä ja rooleja räätälöidään koko ajan. Yksi vastaa somesta, toinen kirjaa pöytäkirjat, kolmas varaa tapahtuman ruokailut. Ja sit on se tyyppi, joka jaksaa aina kysyä mitä muille kuuluu.

Meidän hallitus kokoustaa noin 4 kertaa vuodessa. Yleensä helmikuu, kesäkuu, elokuu ja marraskuu. Kokoukseen voi varata yhden lauantain kerrallaan. Ei siis paha homma!

Oletpa sitten visiönääri, ryhmäpelaaja tai rautainen kirjoittaja, apuasi tarvitaan! Meille riittää, että haluat auttaa yhdistyksen toimintaa omalla tavallasi.

Älä siis epäröi kysyä lisää ja asettua ehdolle vuosikokouksessa. Kerromme mielellämme lisää. Ota yhteyttä hallitukseen, jos olet etsimämme mahtityyppi uusilla ideoilla.

Lämpimästi tervetuloa vuosikokoukseen ja mukaan yhdistyksen hallitukseen niin uudet kuin vanhatkin jäsenet! Toivottavasti näemme teitä Oulussa sankoin joukoin!