Osallistu tutkimukseen kasvuhormonihoidon vaikutuksista perheen arkeen

20.4.2020

Kasvuhormonia valmistava Novo Nordisk selvittää perheiden ja terveydenhuollon ammattilaisten, tässä tapauksessa hoitajien, ajatuksia kasvuhormonihoidoista, niiden toteuttamisesta ja niihin liittyvistä haasteista. Turner-yhdistys kannustaa jäseniään osallistumaan tutkimukseen ja auttamaan näin keräämään arvokasta tietoa.

Tutkimukseen osallistuminen

Tutkimuksen ensimmäisessä vaiheessa tehdään ns. päiväkirjatutkimus niin, ettei päiväkirjan pito ei vie päivittäin liikaa aikaa, mutta tarjoaa pienen, todellisen ikkunan perheen arkeen. Osallistuja voi vastata kysymyksiin käyttäen WhatsAppia, hän voi liittää vastauksiinsa videota, kuvia, tai videoida vastauksensa kokonaisuudessaan. Osallistuminen on luottamuksellista ja anonyymiä.