Turner-yhdistyksen vuosikokoustapahtuma järjestetään etäyhteyksin 27.-28.3.2021

28.1.2021

Valitettavasti koronavirustilanne ei salli kokoontumista yhteen vuosikokoustapahtumaa varten maaliskuun lopulla. Sen sijaan vuosikokous järjestetään etäyhteyksin Teamsin avulla  la 27.3.2021 klo 17 alkaen. Samalle viikonlopulle on järjestetty myös yhteistä oheisohjelmaa.

ETÄVUOSIKOKOUSVIIKONLOPUN OHJELMA

Kaikki ohjelma toteutetaan Teams-yhteistyöalustalla

Lauantai 27.3.2021

Klo 16 Kuuloliiton asiantuntijan puheenvuoro

Tarjolla yleistä tietoa kuulohaasteista ja käytännön vinkkejä sekä tilaisuus esittää kysymyksiä.

Pidämme välissä lyhyen tauon sulkematta yhteyksiä

Klo 17 Yhdistyksen vuosikokous

Vuosikokoukseen liittyen tiedossa on ensimmäistä kertaa yhdistyksemme historiassa henkilövaalit etä-äänestyksenä. Kaipaamme juuri sinua mukaan hallitustoimintaan, tartu rohkeasti tilaisuuteen ja lähde ehdolle!

Sunnuntai 28.3.2021

Klo 16 Työpajat

Järjestämme kolme erilaista työpajaa. Yhden aikuisille, yhden nuorille ja yhden Turner-tyttöjen ja nuorten vanhemmille. Lisätietoa työpajoista sekä ilmoittautumisohjeet lähempänä vuosikokousta.

Ilmoittautuminen ja ehdolle asettuminen

Ilmoittautumislinkki vuosikokoukseen sekä työpajoihin lähetetään maaliskuun alussa jäsenille sähköpostiin äänestyslinkin kera. Kokoukseen ilmoittautuneille lähetetään tapahtumapäivänä uusi linkki, jonka avulla pääsee liittymään Teams-kokoukseen.

Yhdistyksen hallitukseen ehdokkaaksi asettuminen 28.2. mennessä jäsenille sähköpostiin lähetetyllä linkillä.

Tule mukaan vuosikokoukseen kuulemaan ajankohtaisia asioita yhdistykseemme liittyen!